Data is de brandstof voor recruitment. Het helpt je bij het nemen van beter geïnformeerde beslissingen, het optimaliseren van campagnes, het verbeteren van processen en het spotten van nieuwe kansen. Des te belangrijk is om deze data goed te verzamelen!
Wij helpen je graag met het neerzetten van dit fundament!
Datacollectie begint bij het helder voor ogen hebben wat je wilt weten en meten. In een requirement sessie inventariseren we samen welke inzichten je nodig hebt om de juiste conclusies te trekken.
Nadat de voorwaarden helder zijn gaan we aan de slag met de implementatie. We richten de benodigde scripts, pixels en tags in zodat we de website bezoekers, de website interacties en de (social media) kanalen op de juiste manier meten en jij de juiste inzichten krijgt.
Een goede data collectie is de basis voor onze analyse van de KPI’s, optimalisatie van campagnes en dashboarding.
Recruitment is mensenwerk. Dit staat centraal in onze samenwerking.
We houden van persoonlijk contact. Door samen een goede voorbereiding te doen voorkom je telleurstelling. En door je goed op de hoogte te houden over de voortgang kom jij niet voor verrassingen te staan!
Een sterke samenwerking is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Daarom vinden wij transparantie erg belangrijk in onze samenwerking. Ook als de resultaten niet zijn zoals we verwachtten.
Zonder doelen geen fun! Bij ons gaat de vlag uit als we de doelstellingen van onze klanten behalen. Met onze aanpak werken we stapsgewijs naar het resultaat wat we samen voor ogen hebben.
Voor goede data collectie is technische kennis vereist. Denk aan de werking van Google Tag Manager, de configuratie van Google Analytics 4, event tracking en en het plaatsen van pixels.
In een persoonlijk gesprek nemen we graag jullie wensen door, zodat we daarna alles netjes inrichten voor een optimale wervingsstrategie.