Je kan pas goed werven als je je doelgroep kent. Kandidaat persona’s zijn hierin een goed hulpmiddel. Het maken van kandidaat persona’s helpt je om de ideale kandidaat beter te begrijpen.
Als je je persona’s helder helpt het je om je boodschap tone of voice en kanalen hier op aan te passen.
Meer weten over onze aanpak? Neem contact op!
Een candidate persona is een fictief beeld van de ideale sollicitant. Het bevat informatie zoals demografische gegevens, werkervaring, opleiding, vaardigheden en persoonlijke kenmerken. Het maken van kandidaat persona helpt je om de type mensen beter te begrijpen waarop je je moet richten bij je wervingsinspanningen.
Een goede kandidaat persona vergt grondig onderzoek. Dus niet alleen informatie van de Hiring manager, maar ook input uit data bronnen, eerdere wervingen, interviews met (ex-)medewerkers, onderzoeken van derden, etc.
Recruitment is mensenwerk. Dit staat centraal in onze samenwerking.
We houden van persoonlijk contact. Door samen een goede voorbereiding te doen voorkom je telleurstelling. En door je goed op de hoogte te houden over de voortgang kom jij niet voor verrassingen te staan!
Een sterke samenwerking is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Daarom vinden wij transparantie erg belangrijk in onze samenwerking. Ook als de resultaten niet zijn zoals we verwachtten.
Zonder doelen geen fun! Bij ons gaat de vlag uit als we de doelstellingen van onze klanten behalen. Met onze aanpak werken we stapsgewijs naar het resultaat wat we samen voor ogen hebben.