75% van de mensen is niet op zoek naar een nieuwe baan. Zij kijken niet op job boards, zijn niet geïnteresseerd in vacature ads en vinden LinkedIn Inmails meestal irritant.
Met een slimme recruitment marketing strategie zorg je dat latent werkzoekenden je leren kennen, je leuk vinden en actie ondernemen.
Wil je weten hoe? Laten we afspreken!
We komen graag op de koffie!
In de marketing wereld al jáááren ingeburgerd en in recruitment marketing ook steeds meer gebruikt: de marketing funnel. Wij gebruiken hiervoor ons eigen ontwikkelde TOUCH-TELL-TRIGGER-TELLER model. Helemaal afgestemd op de recruitment branche.
Met ons full funnel strategie identificeer je de juiste doelgroep en creëer je relevante inhoud die aansluit bij de specifieke behoeften en wensen op dat moment.
Van een luchtige aanraking met jouw organisatie, naar het laten zien waarom bij jullie werken zo leuk is. Om uiteindelijk de unieke eigenschappen van je vacature te belichten.
Afhankelijk van je wensen, behoeften en budget bedenken we de beste campagne strategie om jouw doelstellingen te realiseren.
In onze jullie recruitmentstrategie staat de kandidaat centraal.
Een luchtige video om jullie onder de aandacht te brengen..., banners en een werken-bij site om de overweging op te wekken..., en scherpe vacature teksten en ads om te overtuigen. Onze creatieve geesten draaien overuren. Wij pakken het op!
Afhankelijk van jouw doelgroep zetten we de meeste optimale mediamix in. Van (niche) jobboards tot Facebook, Insta, van TikTok tot Twitter, van SEA tot SEO en zo kunnen we nog wel even doorgaan. We kijken goed naar Paid, Earned en Owned media om het maximale uit de campagnes te halen.
Door een goede datacollectie meten we de juiste KPI's en sturen we echt op resultaat. Het testen van kanalen, ad copy en targeting is bij ons een ongoing process om de campagnes steeds succesvoller te maken. En natuurlijk krijg jij een overzichtelijk dashboard om mee te kijken.